4 osvědčené triky pro štíhlejší nožky

Gynex

Reklama

Většina z nás už ví, že donutit tělo, aby hublo jen v určitých partiích, je jednoduše nemožné. Dávno jsme se totiž přesvědčily o tom, že pokud hubneme, nejčastěji jako první ztratíme centimetry tam, kde jsme to ani nepotřebovaly – třeba v oblasti poprsí. Tam při hubnutí mnoho žen ztratí vytoužená čísla a to je vážně k vzteku.

Nemůžeme ovlivnit, odkud začneme tuk ztrácet jako první. Stejně tak nedonutíme tělo, aby hublo jen někde a jinde zase ne. My naštěstí víme, že lze hubnutí v určité partii těla alespoň podpořit, když už ne úplně ovlivnit. Proto vám poradíme osvědčené triky, jak dosáhnout štíhlejších nohou.

Pozor na sacharidy. Vážou na sebe vodu

Pokud chcete zhubnout, pak určitě víte, že si musíte dávat pozor na příjem sacharidů. Ty není rozumné ze svého jídelníčku vyřadit úplně, jak si mnoho žen myslí, protože sacharidy nejsou jen nezdravé cukry. I přesto byste si na jejich příjem měly dát pozor. Není žádným tajemstvím, že na sebe sacharidy vážou vodu.

Čím více sacharidů prostřednictvím stravy přijmete, tím více vody bude vaše tělo zadržovat. A to se projeví zejména na kilogramech. Proto si pohlídejte, z čeho se skládá vaše strava a jestli náhodou nepřijímáte více nezdravých sacharidů, nežli kolik si vaše tělo skutečně žádá.

Zaměřte se na vlákninu a bílkoviny

O bílkovinách se při snaze zhubnout mluví opravdu hodně a často. Za prvé je to z toho důvodu, že je naše tělo potřebuje, aby mohlo budovat svaly. Při redukci jsou ale bílkoviny důležité také proto, že dokážou zasytit a my pak díky nim nemáme pocit hladu.

Podobně se to má i s vlákninou. Když si dáte záležet, aby váš jídelníček obsahoval dostatečné množství bílkovin a vlákniny, pak toho mnohem méně sníte, protože nebudete mít nekontrolovatelný pocit hladu. Navíc podpoříte budování svalů a to kráse vašich nohou jedině prospěje.

Cvičte ty správné cviky

Jednou z nejproblematičtějších partií na těle ženy jsou bezesporu stehna. S těmi není spokojená většina z nás. Ačkoli je pravda, že nedokážeme ovlivnit, kdy a především jak rychle budeme hubnout stehenní tuk, můžeme se zaměřit na správné cviky a s jejich pomocí dodat stehenním svalům sílu a pevnost.

Mezi nejlepší cviky na posílení stehen patří výpady, široké dřepy, kmitání nohou vleže nebo roznožování. Cvičit stehna byste měly ideálně každý den v několika sériích opakování a uvidíte, že výsledky se začnou brzy dostavovat.

Hlídejte si pitný režim

A jsme zase u toho: pitný režim. O tom se mluví pořád dokola, až je to někdy trochu otravné, že? I přesto ale mnoho žen na pitný režim a jeho dodržování nedbá. A to je chyba. Pokud málo pijete, tělo zadržuje vodu.

Pokud ale naopak pijete dost, tělo vodu vylučuje a společně s ní se zbavuje i přebytečného množství soli. Nejenže tak zabráníte nadýmání a snížíte svoji hmotnost, ale zaženete také chutě k jídlu.

Share on facebook
Sdílet na Facebooku

Tělové mléko Caralotion

Reklama

Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejsnadnější použití našeho webu. Více informací: Podrobnosti o cookies.