Chcete zhubnout boky? Poradíme vám, jak správně na to

Gynex

Reklama

Žena s pořádnými boky, kterým se často přezdívalo a i dnes tu a tam přezdívá madla lásky, byla považována za ideál krásy. A možná jsou podobné míry v očích mnoha mužů nejvíce atraktivní i dnes, ačkoli titulní stránky časopisů a všemožné reklamy tvrdí něco tak trochu jiného.

Mnoho žen trápí tuk uložený v bocích. Je totiž pravda, že tuk se kromě bříška, stehen nebo zadečku s oblibou ukládá právě v bocích, které se pak s chutí přelévají přes kalhoty a co si budeme povídat – nevypadá to vůbec hezky. Jestliže chcete tuhle partii zhubnout a ve svých očích vylepšit, pak jste ve správný čas na správném místě.

Bez jídelníčku to (bohužel) nepůjde

Hned na úvod je potřeba dodat, že bohužel nelze hubnout cíleně pouze jednu partii na těle. I když jsou to možná právě boky, které vás trápí ze všeho nejvíce, když už začnete hubnout, pak celoplošně. A to není tak úplně špatná zpráva, co myslíte?

Nyní je také třeba zmínit, že bez jídelníčku to nepůjde. Bohužel. Boky a bříško jsou dvě nejproblematičtější partie na ženském těle, které nás nejčastěji trápí a které nám ubírá na sebevědomí. Pokud tedy chcete s tukem na bocích něco udělat, je potřeba jako první vyřešit složení vašeho jídelníčku.

Jak by měl vypadat váš jídelníček?

Kdo chce hubnout, musí se zkrátka stravovat jinak – ideálně bez oblíbených sladkostí, tučných jídel, smažených dobrot a dalších pochutin, které bohužel do zdravého jídelníčku nepatří.

Zkuste začít tím, že omezíte sladké. Jasně, tu a tam si něco dát můžete, ale nemělo by to být na denním pořádku. Vynechte slazené nápoje, vyměňte bílé pečivo za celozrnné a do jídelníčku zařaďte ovoce a zeleninu – zejména zelenina je skvělá v tom, že jí můžete sníst opravdu velké množství, které vás zasytí a přitom má zelenina jen málo kalorií. Doporučit také můžeme dodržování pitného režimu, které má při hubnutí svoji důležitou roli a není radno jej podceňovat.

Zařaďte správné cviky přímo na boky

Jak už asi tušíte, ke zdravé stravě je potřeba přidat také pravidelný pohyb. Kombinace vyváženého jídelníčku a pravidelného pohybu totiž dokáže divy – za předpokladu, že to hned nevzdáte a vydržíte to.

Mezi doporučované cviky na boky patří dřepy. Sice nejsou oblíbené, ale dají se provádět na několik způsobů (klasické dřepy, široké dřepy, dřepy s výpadem a podobně). Zpevní nejen zadeček a stehna, ale pomohou vám zbavit se tuku na bocích.

Dalším cvikem je zvedání nohou. Je to cvik, při kterém ležíte na boku, hlavu si podpíráte rukou ohnutou v lokti, kotníky nohou máte u sebe a střídavě zvedáte nejdříve jednu nohu a poté druhou nohu. I tento cvik podpoří spalování tuků.

Do třetice všeho dobrého připomeneme cvik, který jste možná dělávala jako malá holka, aniž byste tušila, co všechno s tělem dokáže. Řeč je o klasickém mostu – určitě víte, jak se provádí, ale možná jste netušila, že při něm lze zpevňovat tělo a pálit tuky, že?

Share on facebook
Sdílet na Facebooku

Tělové mléko Caralotion

Reklama

Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejsnadnější použití našeho webu. Více informací: Podrobnosti o cookies.