Chcete zhubnout rychleji? Zkuste vsadit na tyto osvědčené tipy

Gynex

Reklama

Ne každá žena je spokojena se svojí postavou. Většina z nás by na sobě našla minimálně jeden nedostatek. Mnoho z nás trápí především váha, která se projevuje tukovými polštáři na bříšku nebo celulitidou na stehnech či zadečku.

Když se rozhodnete zhubnout, logicky asi jako většina z nás chcete zhubnout co nejrychleji. Napadají vás otázky, jak hubnutí podpořit a zejména urychlit. A dá se to vůbec? Schválně zkuste některý z našich tipů!

Tip číslo jedna: zkuste pečivo nahradit nebo úplně vynechat

Podle mnohých je jedním z největších nepřátel hubnutí pečivo. Názory na pečivo se hodně liší – někdo říká, že když chcete zhubnout, pečivo nesmíte. Jiný zase říká, že ho můžete, ale buď ve zdravé verzi, nebo v rozumném množství.

Pokud jste zvyklá jíst bílé pečivo, které představuje jen velké množství jednoduchých sacharidů, zkuste ho nahradit celozrnnými výrobky. Můžete tak učinit postupně, ať to pro vás není tak obrovský šok.

Postupně se vám podaří bílé pečivo vynechat úplně. Nikdo vás nechce nabádat k tomu, abyste pečivo vynechala úplně, ale jsou ženy, které se bez něho dokážou obejít a v jídelníčku jim nechybí.

Tip číslo dva: žvýkejte, žvýkejte, žvýkejte

Možná to bude znít na první pohled zvláštně, a kdo ví – třeba si i poklepete na čelo, k čemu vás to tady nabádáme. Je ale prokázáno, že žvýkání má vliv na zpracování potravy a také na to, že si lépe uvědomíme, co vlastně jíme.

Podle odborníků byste měla každé sousto, které si vložíte do úst, rozkousat minimálně 20 x. Nejenže tak mnohem lépe strávíte sacharidy, ale také se najíte v klidu, přičemž si plně uvědomíte, co jíte. V dnešní hektické době máme často tendence jíst ve spěchu, kdy si naše hlava kolikrát ani nestihne uvědomit, že jsme právě něco snědly – a potom se stává, že máme rychleji hlad.

Tip číslo tři: dávejte si zeleninu ke každému jídlu

Zelenina do jídelníčku těch z nás, které chceme zhubnout, jednoznačně patří. Nejenže je plná důležitých a pro tělo významných vitamínů a vlákniny, ale zároveň má velmi málo kalorií, přičemž ale dokáže perfektně zasytit.

Proto si dopřávejte klidně pořádný kopec zeleniny ke každému jídlu. Zelenina vám dodá pocit sytosti, takže i když si k tomu dáte menší porci, nebudete mít pocit hladu.

Tip číslo čtyři: dejte si pozor na cukry

Cukr představuje naprosto zbytečné kalorie. Vyhnout se mu není tak úplně jednoduché a většina žen si myslí, že když chtějí zhubnout, bohatě k tomu postačí, když se přestanou ládovat sladkým. I vy máte možná pocit, že když se vzdáte dortíčků, čokolády a dalších sladkých dobrot, kila půjdou dolů bleskovou rychlostí.

Ano, tohle všechno samozřejmě pomůže, ale i tak byste si měla dát pozor a skryté cukry – například v čaji nebo v kávě, bez které si neumíte představit den. A když si vezmete, že během dne vypijete třeba 3-4 šálky kávy s cukrem, už to nejsou zanedbatelné kalorie.

Share on facebook
Sdílet na Facebooku

Tělové mléko Caralotion

Reklama

Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejsnadnější použití našeho webu. Více informací: Podrobnosti o cookies.